[O2] Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JanuszPe
    Classic
    • 2013
    • 14

    [O2] Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

    Zamieszczone przez mkania777
    To jest piękne.... Świadomość że to ja mam nówkę...., a nie "poprawiam" po kimś....
    O tak k
    Janek
  • rataja17
    Classic
    • 2011
    • 12

    #2
    [O2] Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

    Witajcie.
    Z uwagi na to,że moja Octavia II ma poważne problemy z odpalaniem na gorąco, postanowiłem zająć się tym problemem i w miarę możliwości mu zapobiec.
    Swoje rozważania rozpocząłem od sprawdzenia czujnika cieczy chłodzącej.
    I tutaj pojawił się problem.
    Zgodnie z opisem w innych tematach powinien on się znajdować poniżej zbiornika na płyn hamulcowy, po prawej strony od pokrywy silnika.
    Zajrzałem,zobaczyłem i widzę tam dwie wtyczki, z których nie wiem która jest którą.
    Poniżej zamieszczam zdjęcie zrobione z mojego punktu widzenia na to szczególne miejsce.
    Prosiłbym o rozwianie moich wątpliwości dotyczących tych przewodów.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      1 czujnik temp. cieczy
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • rataja17
        Classic
        • 2011
        • 12

        #4
        Wszystko ok,tylko mam problem z jego demontażem.
        Przewody są zakończone obrotową końcówką, która z kolei wchodzi do prostopadłościennej kostki.
        Próbowałem już kilkakrotnie obracać ten element,delikatnie za niego pociągać,bez jakiegokolwiek skutku.
        Jak można się za niego zabrać bez wyrządzania szkód.

        [ Dodano: Sob 09 Lip, 11 19:59 ]
        Już sobie poradziłem.
        Wygląda na to,że czujnik jest walnięty.
        Z załączonym zaskakuje za 4-5 razem,natomiast z wyłączonym za 1 razem, z tym że na samym początku delikatnie podbijają się obroty,a później następuje ich stabilizacja.


        Teraz pytanie z mojej strony:
        1)Ile kosztuje nowy czujnik?
        2)Czy jego montaż byłby problematyczny?

        Komentarz

        • harry.wesoly
          Drive
          • 2009
          • 51

          #5
          Muszę kolegę zmartwić bo wcale nie oznacza to, że czujnik jest uszkodzony ale warto spróbować.
          Przed Rozmową Ze Mną Skonsultuj Się Z Lekarzem Lub Farmaceutą

          Komentarz

          • rataja17
            Classic
            • 2011
            • 12

            #6
            Co w związku z tym może stanowić problem?

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              nie pełne dane w profilu, np. kod silnika
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • kemotd
                Classic
                • 2011
                • 21

                #8
                mam pytanko ponieważ mam od niedawna skode octavie jak w profilu i tez mam problem z tym wskaznikiem. chciałem kupic ten czujnik ale w sklepie zaskoczył mnie jaki to mabyć , czy 2 pinowy czu 4 , jaki kształt itd. macie moze info jaki to ma być dokłądnie ten czujnik ??

                Komentarz

                • ROBAL_26
                  RS
                  • 2010
                  • 2320
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  kemotd, dobrze by było jakbyś miał dokładny numer tego czujnika i pamiętaj aby kupować ori , jeżeli będzie miał zakończenie do wtyczki zielone to ma być zielone i nie inne, czujniki mają to do siebie iż nie tylko będą się różniły kolorem ale również będą błędnie podawał dane do komputera i niby będzie nowy i sprawny to będzie powodował objaw uszkodzonego-niesprawnego czujnika,najlepiej to podjedź do serwisu i po VINie powinni wiedzieć jaki powinien tam być czujnik,często kolor widać po zdjęciu wtyczki. miłej zabawy pozdro
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz

                  Pracuję...